Monday 11 February 2013

RM2 juta untuk 1 lagu, selama 8 minit.. patutkah..??



RM2 juta dibelanjakan oleh PM najib razak untuk membawa penyanyi popular dari korea ynag popular dgn lagu gangnam style iaitu PSY.. RM2 juta utk 1 lagu sahaja.. da la 1 lagu 8 minit plak tu.. berbaloikah rm2 juta utk itu..?? PM membawa penyanyi ini utk menghiburkan rakyat tetapi menelan belanja lebih rm2juta.. sedangkan, tidak pernah keluar kan wang sebanyak tu utk hiburan2 islam..



pada pandangan saye, eloklah diberikan kepade yang memerlukan rm2juta tu, daripade menjemput artis k-pop yang menelan blnje begitu mahal.. bukan sahaja menelan bnlnje yg tinggi, malah turut merosakkan moral anak2 mude mase kini dengan pemakaian yang seksi dari artis2 k - pop tersebut..

dalam pilihan raya yang akan tibe tidak lame lagi ni, pilih lah sebetol2nye pemimpin yang boleh menjage kebajikan, dan adil kepade rakyat.. jujur dlm menggunakan wang rakyat utk kepentingan rakyat.. dan yang plin pnting, menegakkan kembali Islam yang makin lemah di Malaysia ini.. nilai lah sendiri.. jgn kerana sogokan wang oleh kerajaan, kt tertipu padahal, itu ade lah wang kt sendiri.. Love Allah.. Love Muhammad S.A.W.. :)

No comments:

Post a Comment